2013. március 28., csütörtök

Tollas csokor inspirációk

Nem túl gyakran látok tollas menyasszonyi csokrokat, hacsak nem külföldön.
Legutóbb is megkaptam, hogy télies, a fehér pulykatollas csokromra. Bár két menyasszonyom boldogan ment vele férjhez. Az egyik igazán királylányos volt vele...
Viszont nem mindenki szereti a tollat, vagy allergiás rá, vagy fóbiás a madarakra, ilyen néha előfordul.

Uff, micsoda káprázatos minták, és színek... barna fácán, és pöttyös gyöngytyúktollak...még nekem is van pár, mivel a szomszédnéni régen gyöngytyúkot tartott...

 http://greenweddingshoes.com/head-over-heels-for-feathers/


Vadító ez a mákos csokor... :))
A modern vonalas-grafikus vonalvezetés extravagáns megjelenést kölcsönöz.


Az elmaradhatatlan marabu toll /bár az unokatesóm aszonta az nem az, mivel nem is lenne neki olyan, hanem az strucc....passz.../




 A kék és lila toll épp csak színfoltként szerepel ebben a csokorban. Annyira jó a színösszeállítás, hogy szinte nem is tűnik fel, hogy tollak...





És barackos romantikus...meg pávás körcsokrok, az utóbbi szépen színben tartva a kék iringókkal...


És végül a fejedelmi pávatollas csokor...
Én valahogy nem szeretem a borostyánt a menyasszonyi csokorban, jellemzően nincs egyik csokromban se egy szál se. Nekem ez olyan tipikus őszi alkotórész, semmi több.


http://sweetvioletbride.com/2013/03/feathered-flourish-wedding-bouquets-feathers/


1 megjegyzés:

  1. Tollak, tollak és tollak! :) :) Az utolsó azért már nekem is sok, de amúgy bejönnek.

    VálaszTörlés

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...