2012. szeptember 14., péntek

Recycling ajándékdoboz szappanos dobozból

  Valamelyik külföldi blogban olvastam, hogy extrém ajándékcsomagolás.
Kizárólag natúr papírba csomagolt ajándékcsomagolásokról voltak fotók...
Úgy látom, hatás vadász címnek kellett ez az extrém. A natúr az natúr, az nem extrém, -ne kavarjuk össze a szezont a fazonnal.
Úgyhogy most következik az extrém ökocsomagolás! A lá natúr recycling. :))
A legtöbb háztartásban van elvileg szappan, már ha nem az utántöltős változatot használják.
De ezen most én nem érek rá agyalni...
Csomagoljunk!
Fogtam, és kifordítottam egy szappanos dobozt....


 Az ujjaimmal fokozatosan szétfeszítettem a ragasztás mentén. Az éleket meghajlítottam ellenkező irányba, 
és kétoldalú öntapadós ragasztóval összeragasztottam. Iskolai ragasztó is megteszi. A kétoldalú ragasztó előnye, hogy nincs nedvességtartama, ezért nem fog behullámosodni, vagy megvetemedni az alkotásunk.

 Díszítsük fel! Nekem egy halom barnásvörös organza szalagom van itthon, de bármi jó ami otthon a háztartásban fellelhető ingyen... maradék szalagok, anyagok, csipkék, termések, kagylók, csigák, kavicsok, raffia, spárga, gomb, ékszergomb, turkált ruháról levágott gomb, fafigura, gyöngyök...stb.


Itt a backstage...avagy a kulisszák mögött a szalagok illesztése. A dobozhoz és egymáshoz is odaragasztottam őket, ragasztópisztollyal.


És most jön a díszítés...rengeteg szép színes újság van otthon... Az egyikben találtam egy vastagabb lapra készült reklámot, amit bronz színben nyomtattak, és formalyukasztóval kivágtam belőle egy pár virágot. Természetesen ezért kezdtem a vörösesbarna szalaggal, mert ez jól passzol hozzá.

Olyan mintha fémvirágok lennének, mivel a vastag papírból készült virágokat meghajlítgattam egy kicsit.
Így viszont üresnek találtam őket. Azért kell az a befejezettség érzet a végére, így ragasztottam ragasztó pisztollyal mindegyik virág közepébe egy-egy bézs teklagyöngyöt.


Ugye milyen kis kedves lett? Igazi ékszeres dobozka...
Ekkora méretből három virágnál több nem kell, és ezeket is egy kupacba rendeztem, úgy hogy egy kicsit rálógjanak egymásra. Egy darab kevés, mert elveszik a nagy felületen. Egy darabot akkor érdemes feltenni, ha nagyobb virágod, vagy díszed van, akkor azt akár középre is be lehet lőni. 
Szándékosan kerültem a primitív sormintát, mivel nem vagyunk már óvodások...
Egyébként, ha más gombot, vagy kagylót, vagy bigyót rendezel össze, azokat is lehet nyugodtan egy kupacba rendezni, hogy legyen egy kis kompozíció a csomagoláson.

 Saját fotók, -kérlek kérj engedélyt tőlem, ha használni szeretnéd a képeket!

És az utolsó backstage... ezzel a formalyukasztóval vágtam ki a virágokat. 
Nem kis összeg egy ilyenre szert tenni, egyébként van üzlet, ahol néha van hétvégi akció, akkor érdemes ezeket megvásárolni. Ezért javasoltam más hasznos megoldási lehetőségeket is a díszítésre.
...ja és milyen finom illata van a doboznak... :D 

Kellemes alkotást mindenkinek!

Ebben a blogban a többi ajándékcsomagolós tutorialomat ITT találod.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...