2012. június 30., szombat

Esküvői frizura tutorial videók - kontyológia

A Luxy cég hajfestékek forgalmazásával foglalkozik, reklámként számtalan klassz otthon is elkészíthető frizura tutorialt készítettek. Láttam sok cikket, tele mindenféle hajfotókkal, nekem azok olyan semmit mondóak, de egy szemléltető videó az sokkal megragadóbb, és inspirálóbb bárminél...
Megmondom őszintén kíváncsiságból én is kipróbáltam egyet, és azóta úgy hordom a hajamat.
Remélem nektek is tetszeni fog. Ezek a hajstílusok mind menyasszonyoknak és koszorúslányoknak is kiválóak. Találkoztam már olyan hölggyel, aki nem ment fodrászhoz, hanem otthon készítette el, a frizuráját az esküvőre. Erre az esetre kifejezetten ajánlom ezeket a videókat. A hírlevelesek kattintsanak a cikk alján a read more feliratra.

Boho-hippi konty készítése




Elegáns konty virággal



Göndörhaj konty



Amennyiben esküvőre, alkalomra elegáns hajdíszeket szeretnél, ITT tekintheted meg az épp aktuális ajánlatomat. 



Menyasszonyi hajdísz - 1#, A hajdísz a következő anyagokból készült:

*...
Menyasszonyi hajdísz ...
2 300 Ft

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...