2012. április 22., vasárnap

Tavaszi esküvői inspiráció nárcisszal

Nahát szépen elmaradtam a tavaszi témával...egyrészt elmaradtam a blogok olvasásával, másrészt meg finnyás vagyok... Ha már tavasz akkor pl. valami tavaszi növény szereplejen a csokrokban...
Ez a fotó sorozat valami vadászati játékok témára épült, úgyhogy ezért a sas meg a nyíl a tortán... :))
- ezt leszámítva teljesen felhasználható az inspiráció egy tavaszi esküvőre.
A nárciszos csokor egyenesen bájos főként a fullfodros ruhához. Imádni való együtt a kettő.
A fejdísz nagyon kedves. Az apró gyöngyös koszorú a kis virágokkal az épp elolvadt havat juttatja eszembe. Még egy icipicit vállborzongatóan hideg van, de már meeelegszik...
Az asztaldíszt is imádom. Sosem gondoltam volna, hogy a mogyoró barna ilyen jól mutat a narancs kiegészítőkkel. Eddig nem tudtam valahogy megbarátkozni a sárgával...ez most elmúlt...

















Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...