2012. március 11., vasárnap

Between Whites selyemvirág menyasszonyi csokor

Between Whites...azaz a fehérek között...bújik meg három szál élethű szellőrózsa. Ritkán kapok ilyen minőségi virágot, mint ez a pink fajta. Ki kell fogni... volt, hogy a nagykereskedés polca mögött lecsúszva találtam különlegeset. :D Ezt így kell csinálni! Szenvedéllyel, különben nem jön át az íze. Már pedig íze kell, hogy legyen. Van, hogy több órát gyakorlok, egész addig, amíg el nem fáradok. Ilyenkor sorba jönnek az új ötletek és technikák. Én aztán jó finnyás vagyok az alapanyagokra és a kellékekre. Hosszasan válogatok, mire kitalálom, hogy mit szeretnék. Egy külföldi oldalon olvastam, hogy az alkotó egy hónapra vállalta a csokrokat. Nem igazán értettem, hogy minek ilyen hosszú idő....hiába.."művész"- gondoltam, de közben rájöttem, hogy nem erről van szó, legalább is nálam nem. Jó alapanyagot kapni egy munkához, az alapvető. Ez is sok időbe kerül felkutatni. Viszont semmilyen drága alap anyag nem mutat jól, ha nincs hozzá megfelelő érzék azt össze kötni. Van, hogy szét szedem a csokrokat amiket készítek. Szépek a színek a formák, de nekem már nem jön át. Vagy már készítettem ilyet és unalmas. Ilyenkor újból neki ugrok és variálok ami nem kis idő...viszont úgy érzem hamarosan megtalálom a saját stílusomat. Ígérem addig keresem, amíg át nem jön...





 Kérj engedélyt ha fel akarod használni a képeimet!

XoXo Lolli

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...