2012. február 25., szombat

Kifutó - folyt.köv... Stip-stop ez az enyém!

Kezdtem előzőleg itt.
Most folytatnám önző módon a naaagy kedvencemmel.
Szóval ami nekem tetszik, amit én felvennék.
Csak véletlenül találtam rá a vogue.com oldalán.

Sophie Theallet
Francia tervezőnő ruhái - ősz 2012


A finom kötött kardigán a kedvencem, bármilyen színben jöhet...


És végre pömsz, színes női pömsz! 
Nem a bumfordi platform, hanem szép formás női cipő!
Nagyon szép a szabásvonala, ugyanúgy kidolgozott a széle, mint a kardigánnak.
A kéregről kiinduló széles pánt pedig igazán dögös!
Imádooom!


Érdekes, hogy az előző évben egyáltalán nem tetszettek azok a kollekciók amiket tervezett, sem a ruhák, sem pedig a cipők. 
A tavaszi szezonban már beújította a színes nőies cipőt egy másik számomra nyerő fazonnal.
Á..jajj! Odáig vagyok!
Dupla pántos karlsbadi kaplis kecske sevró pömsz amit négy féle színben tervezett meg.


Képek: vogue.com

Ha a www.vogue.com-ra kattintasz a google keresőben, akkor sajnos a német vogue jön be, és nem az amerikai. Az csak úgy jön be, ha a tárolt változatra kattintasz a vogue.com címszónál. Úgyhogy most a tárolt változatot linkeltem ide, itt nagyon szép képeket láthattok, és jó nagy méretben. :)))

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...