2011. november 24., csütörtök

Selyemcsokor esküvő - Tünde és Medárd

Valami zöld...legyen benne! Mindenképp! Írta nekem Tündi levélben. Hát ezt én sehogy sem értettem, dehát minek az a zöld...?! Amikor belépet az ajtón akkor már kezdtem sejteni. Minden ruha ami rajta volt zöld színű volt. Finom, kellemes moha zöldben jelent meg nálam, ami hihetetlen jól állt a vörös hajához. A menyasszonyi csokorban a zöldes tearózsákat élethű hosta /árnylilom/ levelekkel egészítettem ki, közé selyem fátyolvirágot tettem, és pár játékos gyöngybokréta zuhatagot illesztettem a szélére. Tündi egyedi hajdíszét, és a koszorúslányok kardíszét szintén a csokorban megjelenő habrózsából készítettem.
A vőlegényen is van valami zöld... Tündi kedvenc színe.



A menyasszonyi hajdísz





A koszorúslány kardísze


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...