2011. augusztus 26., péntek

Esküvői dekor - nyomtatható ültetőkártya

Terveztem ingyen nyomtatható ültetőkártyát. Nekem inkább püspöklila lett, mire kinyomtam, holott a tervben erős milkalila van...sebaj, tettem hozzá szép organza dekort. Vastagabb, minimum 160g-os A/4-es papírt használj hozzá. 4db-ot tudsz egyszerre kinyomtani belőle. Itt töltheted le. Segédvonalakat is rajzoltam a nyomtatványba, így könnyen kivághatod vasvonalzó mellett sniccerrel. Természetesen félbe kell hajtani. Szóljatok, ha bejött.. :)))


Ha tetszett a cikk, és szeretnéd megosztani másokkal, 
kérlek kérlek kérj engedélyt tőlem, és a blogom nevét mindenképp 
tüntesd fel a honlapodon, 
mivel sok munkámba került elkészíteni ezt a bejegyzést! 
Köszönöm szépen!

www.selyemcsokor.com

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...